Πώς να νικήσεις τη μελαγχολία στην καραντίνα; 5+1 καθημερινές λύσεις για να σταματήσεις να νιώθεις ασφυκτικά στο σπίτι

Κοινοποιήστε:



Πάει καιρός που είσαι κλεισμένος στο σπίτι και δεν ξέρεις πότε θα τελειώσει όλο αυτό και θα είσαι και πάλι ελεύθερος, βγαίνοντας έξω χωρίς να στέλνεις μήνυμα. Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι πρέπει να σε πάρει από κάτω και να αφήσεις τη μελαγχολία στην καραντίνα να σε ρίξει ψυχολογικά.

Φυσικά και δεν είναι εύκολο πάντα να αντιμετωπίσεις αυτή την ψυχολογική κατάσταση μόνος σου, το καταλαβαίνω απόλυτα, όμως όταν βλέπεις ότι δεν είσαι καλά κάνε κάτι, μην αφήσεις τον εαυτό σου μες τη μελαγχολία και τη μιζέρια της εποχής. Πέρα από το να μιλήσεις μ’ έναν ειδικό, που είναι πολύ λογικό και βοηθητικό, μην ξεχνάς να δοκιμάσεις και τις παρακάτω συμβουλές που θα σε ανακουφίσουν πραγματικά.

5+1 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου κατά την καραντίνα, αν θες να τα έχεις καλά μαζί του

Πώς να νικήσεις την μελαγχολία στην καραντίνα;

Μείωσε το μπλε φως

Η χρήση του κινητού μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον ύπνο και την ξεκούρασή σου. Όταν χρησιμοποιείς το κινητό σου μέχρι και πριν κοιμηθείς, όταν ξυπνήσεις θα αισθάνεσαι κουρασμένος. Το μπλε φως μπορεί να βρεθεί σε συσκευές όπως το τηλέφωνό σας, ο υπολογιστής, η τηλεόραση, που καλό είναι να μην τις χρησιμοποιείς τουλάχιστον μία ώρα πριν κοιμηθείς. Και τι θα κάνεις αυτή τη μία ώρα; Μπορείς κάλλιστα να διαβάσεις ένα βιβλίο της προτίμησής σου.

Unsplash/ Laura Chouette

Ντύσου χωρίς λόγο

Το να μην φροντίζεις τον εαυτό σου όταν ήδη δεν αισθάνεσαι καλά είναι ένα συχνό λάθος που πολλοί κάνουν. Μη μένεις με τις πιτζάμες ή τις φόρμες όλη μέρα, χωρίς να είσαι καθόλου περιποιημένος. Ασχολήσου με το σώμα, τα μαλλιά σου, τα ρούχα σου και να δεις που θα νιώσεις καλύτερα.

Χόρεψε

Εάν δεν μπορείς να περιγράψεις τα συναισθήματά σου με λέξεις, τότε κάντο με το σώμα σου και χόρεψε. Χορεύοντας και ακούγοντας μουσική θα ενισχυθεί η διάθεσή σου, ενώ μην ξεχνάς πως η σωματική άσκηση, και συνεπώς και ο χορός, απελευθερώνει ενδορφίνες στον οργανισμό, την ορμόνη της ευτυχίας που σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Άσε που ο χορός μπορεί να είναι ένα ωραίο διάλειμμα από βαρετές υποχρεώσεις.

μελαγχολία στην καραντίνα
Freepik

Κάνε ένα διάλειμμα από τα social media

Είναι απίστευτα απογοητευτικό να βλέπει κανείς τις «τέλειες» ζωές όλων των χρηστών στο διαδίκτυο, ειδικά όταν αισθάνεται άσχημα. Γιατί βασανίζεις τον εαυτό σου; Άσε στην άκρη ή κλείσε για λίγο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που σε κάνουν να αισθάνεσαι ακόμα χειρότερα. Άσε που και η επιστήμη υποστηρίζει πως οι άνθρωποι που εκτίθενται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο μοναχικοί και καταθλιπτικοί.

Τακτοποίησε τον χώρο σου

Το να δουλεύεις και να ζεις σ’ έναν ακατάστατο χώρο μόνο καλό δεν σου κάνει. Ο γεμάτος και μπουχτισμένος με άχρηστα πράγματα χώρος σου προσθέτει έξτρα κούραση. Αυτό δεν είναι καλό. Φρόντισε ο χώρος σου να είναι τακτοποιημένος και καθαρός και πέτα τα σκουπίδια μαζί με την αρνητικότητά σου.

μελαγχολία στην καραντίνα
Unsplash/ Avel Chuklanov

Νιώθεις ότι η καραντίνα σε πνίγει; Απλοί τρόποι για να διατηρήσεις την ψυχική σου υγεία στο lockdown

Βγες έξω

Μην μένεις μέσα λόγω της καραντίνας, ενώ υπάρχει τρόπος να βγεις έστω και μια μικρή βόλτα έξω. Στείλε μήνυμα και βγες για περπάτημα στη γειτονιά σου. Ανακάλυψε καλά κρυμμένα σημεία και πάρκα της και συγχρόνως σταμάτα να κλείνεσαι. Άσε στην άκρη το Netflix και πάρε λίγο καθαρό αέρα και βιταμίνη D.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News

Το άρθρο Πώς να νικήσεις τη μελαγχολία στην καραντίνα; 5+1 καθημερινές λύσεις για να σταματήσεις να νιώθεις ασφυκτικά στο σπίτι εμφανίζεται στο iPop.




Πηγή: iPop
Για να δείτε όλο το άρθρο Πώς να νικήσεις τη μελαγχολία στην καραντίνα; 5+1 καθημερινές λύσεις για να σταματήσεις να νιώθεις ασφυκτικά στο σπίτι επισκεφθείτε το iPop